Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Informacja Wójta o działalności podejmowanej w okresie międzysesyjnym.
3.
Raport o stanie Gminy Turośń Kościelna za 2023r.
a)
w tym debata nad w/w Raportem oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Turośń Kościelna wotum zaufania.
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2023r.
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Turośń Kościelna absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2023r.
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Turośń Kościelna na 2024r.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Białostockiemu.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Białostockiemu na dofinansowanie przedsięwzięcia polegającego na „Opracowaniu dokumentacji projektowej na: Budowę drogi pieszo – rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1550B na odcinku Klepacze – Niewodnica Kościelna Gm. Turośń Kościelna”.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Turośń Kościelna.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru członków Komisji Budownictwa, Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej Rady Gminy Turośń Kościelna.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet sołtysom.
12.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji Rady Gminy.
13.
Interpelacje i zapytania radnych.
14.
Wolne wnioski i informacje.